Cobra TT

Młot udarowy

Młoty spalinowe Atlas Copco są przeznaczone do wielu różnych zastosowań, m.in. do kucia betonu, przecinania asfaltu czy podbijania tłucznia w kolejnictwie. Nie wymagają jakichkolwiek agregatów zasilających ani przewodów. Model Cobra TT zaprojektowano specjalnie do podbijania tłucznia na torach kolejowych. Działa z relatywnie dużą częstotliwością, a jego siłę udaru dobrano tak, aby zapobiec rozdrabnianiu tłucznia.

Funkcje i korzyści

- Łatwy transport
- Krótki czas uruchamiania
- System ochrony rąk i ramion HAPS
- Niska emisja szkodliwych składników spalin
- Niski poziom hałasu

Zastosowania

Podbijanie tłucznia na torach kolejowych to nie jedyne zastosowanie młota Cobra TT. Można go również używać do wszelkiego rodzaju prac konserwacyjnych przy torach, przejazdach, drogach dojazdowych i stacjach kolejowych:

- Wbijanie elementów w drewniane podkłady kolejowe
- Kopanie rowów kablowych
- Kucie betonu
- Przecinanie i ubijanie asfaltu
- Wbijanie pali/słupków i grodzic

Model dostępny w czterech wersjach uchwytu narzędziowego

32x160 32x152 28x160 28x152

 

DANE TECHNICZNE
Masa 25 kg
Długość 927 mm
Głębokość 331 mm
Szerokość nad uchwytami 611 mm
Energia udaru 40 joule
Częstotliwość udaru
1620 blows/min
SILNIK
Typ silnika   1-cylindrowy, dwusuwowy
Pojemność skokowa cylindra 90 cc
Moc 1.5 KM
Układ chłodzenia Wentylator
Układ rozrusznika Odrzutowy
PALIWO
Typ paliwa
Benzyna
Pojemność zbiornika paliwa 1 l
Zużycie paliwa 0.8 l/h
Mieszanka paliwowa (%) 2
Typ oleju Dwusuw
NATĘŻENIE DRGAŃ I DZWIĘKÓW
Poziom drgań, 3 osie (kucie) (ISO 28927-10) 4.5 m/s2
Gwarantowany poziom mocy akustycznej (2000/14/WE) 1)  109 dB(A)
Poziom ciśnienia akustycznego (ISO 11203) Lp, r=1 m 96 dB(A)


Wszystkie nazwy, fotografie i znaki firmowe lub towarowe, niebędące własnością Elpronar, występujące w Serwisie oraz w dokumentacji, należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.