Recykler UPZA-3000 NOWOŚĆ !

 

Nowatorskie rozwinięcie konstrukcji recyklera UPZA-1000 polegające na zastosowaniu nowego sposobu przemieszczania i nagrzewania masy bitumicznej w bębnie. Rozwiązanie to umożliwia pracę urządzenia w trybie ciągłym.

Silnik spalinowy zabudowany w przedziale maszynowym urządzenia napędza poprzez pompę hydrauliczną silnik hydrauliczny, który wprawia w ruch obrotowy bęben ze znajdującą się w środku niego masą asfaltową. Podgrzewanie masy odbywa się w wyniku dostarczenia płomienia do komory spalania (specjalna rura wewnątrz bębna), za pośrednictwem której wydobywające się gorące powietrze roztapia zasypany urobek asfaltowy.

Urządzenie może pracować w dwóch trybach:

Przerób zerwanego asfaltu w trybie przerywanym:
Przerób zerwanego asfaltu polega na zasypaniu przez kosz zasypowy recyklera łomu asfaltowego lub frezu, podgrzaniu do odpowiedniej temperatury i wyładunku przez wysyp bębna w tylnej części recyklera. Po osiągnięciu żądanej temperatury gotowa masa wysypywana jest bezpośrednio do przygotowanego ubytku drogi lub do taczki. Dozowanie masy odbywa się przez uchylenie zasuwy bębna i sterowaniu obrotami za pomocą dźwigni rozdzielacza hydraulicznego. Po opróżnieniu bębna cykl pracy należy powtórzyć.

Przerób zerwanego asfaltu w trybie ciągłym:
Wydajność przerobu zerwanego asfaltu można zwiększyć wykorzystując urządzenie podczas pracy w cyklu ciągłym. Zasada działania polega na zasypaniu przez kosz zasypowy recyklera łomu asfaltowego lub frezu, podgrzaniu do odpowiedniej temperatury, a następnie stopniowym opróżnianiu bębna i uzupełnianiu wyspanej gotowej masy asfaltowej świeżym wcześniej przygotowanym zerwanym urobkiem asfaltowy.

Wymiary
Długość L mm: 4700
Szerokość B mm: 2050
Wysokość H mm: 1920
Parametry urządzenia
Masa własna kg: 1780 +/-10
Ładowność kg: ~1000
Wydajność w cyklu przerywanym (frez) kg/h: ~2000
Wydajność w cyklu ciągłym (frez) kg/h: ~3000
Silnik
Silnik wysokoprężny: Yanmar
Typ: L100W
Moc: 7,4 kW / 3000 obr./min
Zużycie paliwa przy pracy ciągłej: 200g/kWh
Rozruch elektryczny: akumulator 12V/60Ah
Układ podgrzewania
Palnik / Producent: Herrmann/Unigaz
Typ: H150. B Rec/Lo140
Paliwo do palnika: olej napędowy / opałowy
Uruchomienie palnika: elektryczne (prąd 230V/ 50 Hz, moc prądnicy 1,5 kVA)
Zużycie paliwa przy pracy ciągłej palnika: 11,2 kg / h
Pojemność zbiornika paliwa palnika: 80 dm3
Podwozie
Układ hamulcowy: pneumatyczny
Ogumienie układu jezdnego: 11.5 / 75 ? 15.3PR10
Zaczep: oczkowy
Ilość osi: 1


Wszystkie nazwy, fotografie i znaki firmowe lub towarowe, niebędące własnością Elpronar, występujące w Serwisie oraz w dokumentacji, należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.