Skrapiarka EKS-1600/1600R

 

Urządzenie posiada własne podwozie i może być holowane przez dowolny pojazd pod warunkiem, że dostosowany jest on do holowania przyczep i wyposażony w pneumatyczny układ hamulcowy.
Skrapiarki EKS - 1600/1600R, zakwalifikowane są do kategorii pojazdów: ?przyczepa specjalna?. Zgodnie z Ustawą z dnia 20 czerwca 1997 roku ?Prawo o ruchu drogowym? Dz. U. 03.58.515, Art. 71 ust. 3 dopuszczona jest do ruchu, jeżeli będzie ciągnięta przez pojazd wolnobieżny, tj.: pojazd silnikowy, którego konstrukcja ogranicza prędkość jazdy do 25 km/h ( np.: ciągnik rolniczy ), a także jeżeli odpowiada warunkom określonym w Art. 66 Dz. U. 03.58.515.
Pojazd taki nie wymaga świadectwa homologacji, oraz nie podlega prawu rejestracji. Dopuszczalna prędkość holowania - 25 km/h.

Wymiary
Długość L mm: 4250
Szerokość B mm: 2100
Wysokość H mm: 2230
Parametry urządzenia
Masa własna kg: 1450
Pojemność użyteczna zbiornika bitumu: 1,6 m3
Przyrost temp. bitumu przy podgrzaniu pełnej pojemności: 40 st. / h
Max. spadek temp. bitumu przy temp. otoczenia 15 st. C: 1 st. / h
Max. temperatura podgrzewania: 150 st.
Pompa bitumu zębata / producent / wydajność: P.B. MADRO S.A. Wrocław / 50 dm3 / min
Silnik
Silnik spalinowy: wysokoprężny
Typ: YANMAR L100V AE
Moc: 7,5 kW
Zużycie paliwa: 200g / kMh
Rozruch: elektryczny
Paliwo: olej napędowy
Układ podgrzewania
Palnik / Producent: P.B. MADRO S.A. Wrocław
Paliwo do palnika: olej napędowy
Zużycie paliwa przy pracy ciągłej palnika: 3,5 dm3 / h
Pojemność zbiornika paliwa palnika: 20 dm3
Podwozie
Układ hamulcowy: pneumatyczny zasilany z pojazdu holującego
Ogumienie: 10.0 / 75-15.3
Zaczep: do przyczepy D-35
Wyposażenie: spryskiwacz / rampa spryskująca
Podwozie: P.B. MADRO S.A Wrocław
Dyszel: prosty


Wszystkie nazwy, fotografie i znaki firmowe lub towarowe, niebędące własnością Elpronar, występujące w Serwisie oraz w dokumentacji, należą do ich właścicieli i zostały użyte wyłącznie w celach informacyjnych.